محل تبلیغات شما

در این نظریه دانش را تنها از یک چشم انداز نمی بینند بلکه از چشم اندازها و دیدگاه های متفاوتباید دید تا شبه یک بازنمایی یکپارچه و عمیق از یک موضوع را دید و فهمید خیلی از رویکردها آموزشی با شکست     رو به رو شدن چون بیشتر سعی کردند موضوع های درسی پیچیده را به شیوه های انعطاف پذیر و آسان جلوه دهند این کار جالب نیست و اهمیت موضوع را کم میکند.اما اگر این یادگیری در حد متوسط باشد و خیلی پیچیده نباشد یادگیرنده به دانشی دست خواهد یافت که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و می شود در زندگی واقعی از آنها استفاده کرد.                                                                                باید برای یادگیری بهتر از موارد مختلف و مثال های غنیع با سطح دشواری بالا استفاده کرد.                       منبع:کتاب مکاتب و نظریه های یادگیری فصل چهارم بخش دوم

نظریه آشوب یا پیچیدگی

تکنولوژی آموزشی از منظر ارتباط گرایی.

کودکان چگونه یاد می گیرند؟

  ,های ,موضوع ,انعطاف ,نظریه ,یادگیری ,    ,موضوع را ,استفاده کرد ,انعطاف پذیری ,از یک

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پرسش 20 مهر