در این نظریه دانش را تنها از یک چشم انداز نمی بینند بلکه از چشم اندازها و دیدگاه های متفاوتباید دید تا شبه یک بازنمایی یکپارچه و عمیق از یک موضوع را دید و فهمید خیلی از رویکردها آموزشی با شکست رو به رو شدن چون بیشتر سعی کردند موضوع های درسی پیچیده را به شیوه های انعطاف پذیر و آسان جلوه دهند این کار جالب نیست و اهمیت موضوع را کم میکند.اما اگر این یادگیری در حد متوسط باشد و خیلی پیچیده نباشد یادگیرنده به دانشی دست خواهد یافت که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و می شود در زندگی واقعی از آنها استفاده کرد. باید برای یادگیری بهتر از موارد مختلف و مثال های غنیع با سطح دشواری بالا استفاده کرد. منبع:کتاب مکاتب و نظریه های یادگیری فصل چهارم بخش دوم
,های ,موضوع ,انعطاف ,نظریه ,یادگیری , ,موضوع را ,استفاده کرد ,انعطاف پذیری ,از یک
درباره این سایت