محل تبلیغات شما

در قرن بیست و یکم نظام های آموزشی دچارتغییر و تحول نوینی شدند که پارادایم جدیدی را رقم می زنند تغییر روش از معلم مدارییادگیرنده محوری، ظهور محیطهای مجازی، تبدیل مکاتبه فضا، امکان یادگیری همیشه و همه جایی و ارتباطات گسترده و غیر نظری متناسبی را ایجاد می کند که پاسخگوی چنین تحولاتی شد. یادگیری در عصر دیجیتال به صورت فرآیند شکلدهی به شبکه ها روی می دهد‌.یادگیری،فرآیند   مرتبط کردن رشد دادن و هدایت این شبکه هاست. در این دوره سخن از نوع سومی از دانش است که در غالب تصمیم بندی دوگانه کیفی وکمی نمی گنجد؛ دانشی که فراتر از دانش حاصل از حواس و محاسبات منطقی و ریاضی می باشد و آن دانش توزیع شده است.این نوع دانش،دانش ارتباطی می نامند.                منبع:کتاب مکاتب نظریه های یادگیری ادامه فصل پنجم

نظریه آشوب یا پیچیدگی

تکنولوژی آموزشی از منظر ارتباط گرایی.

کودکان چگونه یاد می گیرند؟

  ,یادگیری ,دانش ,نوع ,آموزشی ,شبکه ,    ,از دانش ,دوگانه کیفی ,وکمی نمی ,کیفی وکمی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خانواده و آداب سلامتی (سبک) زندگی